בנט: "אנחנו לא יכולים למנוע את הגל, אין אפשרות כזו"

    צבי טסלר No Comments on בנט: "אנחנו לא יכולים למנוע את הגל, אין אפשרות כזו"

    ראש הממשלה בנט אמר בפתח ישיבת קבינט הקורונה כי הנגיף מתפשט כפי שציפו והעריכו במשרד הבריאות. הממשלה מעוניינת לשמור על המשק פתוח ככל האפשר. בנט קרא לציבור לצאת ולהתחסן ולקיים ריחוק חברתי ככל האפשר

    צילום: פלאש 90
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר היום (שלישי) בפתח ישיבת קבינט "אנחנו מביאים היום לקבינט שורה של החלטות שמיד יוצגו. המטרה שלנו היא לאפשר למדינת ישראל לצלוח את גל האומיקרון, תוך שימור התפקוד של הכלכלה והמשק ככל האפשר".

    בנט הבהיר כי ההתפשטות מדאיגה כעת, "האומיקרון בישראל מתקדם בדיוק לפי הציפיות וההערכות שלנו. לפני כשלושה שבועות וחצי קיבלנו כאן, בפורום הזה, החלטה אמיצה ומרחיקת ראות, לסגור את ישראל לכניסת זרים מכל העולם. זה קנה לנו יתרון של כמעט חודש על ידידינו באירופה ובארה"ב. אבל עכשיו, אנחנו בהכפלה של מספר המאומתים ואנחנו נכנסים לקצב האקספוננציאלי".

    לדברי בנט, "אנחנו צפויים לראות מגמה דומה של הכפלות כל יומיים-שלושה בזמן הקרוב, אולי פחות. הציבור צריך להיות מודע לכך שצפויה עליה דרמטית בתחלואה. זה לא הגזמות, זה הצפי ואני מעריך שזה יגיע מאוד מהר".

    למרות הבטחותיו בעבר לנצח את הקורונה אמר בנט כעת, "אנחנו לא יכולים למנוע את הגל, אין אפשרות כזו. אבל אנחנו בהחלט יכולים ונותנים את הכלים לאזרחי ישראל להגן על עצמם בעיקר מפני תחלואה קשה, לכשחלקם ידבקו".

    ביום דבריו אמר בנט, "על המתווה שאנחנו מביאים הערב עבדו ביממה האחרונה באינטנסיביות מול המשרדים הרלוונטיים, הוא לא נופל כהפתעה על המשרדים, להבנתי זה בהסכמה. אני מבקש שכולנו נשדר לציבור רצינות ונחישות, כדי שהציבור יגלה אחריות ויירתם".



    0 תגובות